Formule de succes pentru următorul deceniu

Companii care au învins criza
  • Editia I 2011, cartonată
  • Traducator: Irina Cristescu, Ioana Cristescu (pentru partea teoretică)
  • 14,5 x 20,5 cm
  • 536 pagini
  • Pret: 79,00 lei
  • ISBN: 978-973-1931-74-6
  • Disponibilitate: În stoc

Preț normal: 79,00 lei

Pret special: 63,20 lei

+ Adaugă la wishlist
  • Cum de au reuşit unele companii, chiar de dimensiuni mici şi mijlocii, să evite vârtejul crizei economice globale, care a înghiţit giganţi din toate industriile? Ce strategii şi formule au adoptat încât să dejoace calculele hârtiei şi să înainteze contra curentului, obţinând rate ridicate de creştere şi profitabilitate?

    Cartea de faţă demonstrează, cu numeroase exemple, din România şi din regiune, dar şi de la nivel mondial, că secretul succesului se află în aplicarea unor strategii bine definite. Învingătorii crizei nu sunt neapărat companiile mari, ci cele care s-au încadrat ferm într-unul din cele patru profiluri analizate în volum: Industry Shark, Regional Hero, Local Specialist sau International Champion. Aceştia vor avea câştig de cauză şi pe termen lung, într-o competiţie tot mai dură şi într-un proces de concentrare economică tot mai accentuat.

    Studiile de caz de pe piaţa locală au fost realizate de parteneri şi experţi din cadrul PwC România şi au abordat sectoare economice variate: financiar-bancar, asigurări, auto, energie, farmaceutic, retail, produse alimentare, telecomunicaţii şi utilităţi. Printre companiile analizate se numără: BRD - Groupe Société Générale, Vienna Insurance Group, Dacia - Groupe Renault, Romtelecom, Vodafone, Labormed, GDF Suez Energy, CEZ, Caroli Foods.

    Este o carte esenţială pentru liderii de business din România, care au de-acum la dispoziţie un manual de strategii învingătoare şi care pot înţelege mai bine tendinţele de concentrare ale industriilor în care activează.

    "Criza financiară şi economică, fără egal de la Marea Depresiune încoace, a răvăşit activitatea multor companii, mari, mijlocii şi mici, în numeroase ţări industrializate. Dacă reducerea costurilor, facută adesea în mod brutal, este aproape inevitabilă pentru supravieţuire, performanţele pe termen lung depind de mulţi alţi factori. Lucrarea elaborată de specialişti ai PwC România încearcă să desluşească forţe motrice ale succesului unor companii în aceste timpuri extraordinare, când imponderabilele sunt în creştere rapidă şi modelele cu care operăm sunt puse în dubiu. Aşa cum arată şi studiile de caz dimensiunea gigant nu garantează o performanţă superioară. Recomand această lucrare solidă celor ce urmăresc drumuri spre ieşirea din impas, către locuri mai luminoase în lumea afacerilor." Daniel Dăianu, profesor de economie, SNSPA, fost ministru de finanţe al României

  • Dr. Andrej Vizjak este liderul pentru Serviciile de Consultanţă în Afaceri ale PwC pentru Europa de Sud-Est şi face parte din echipa de management a PwC pentru Servicii de Consultanţă în Europa Centrală şi de Est. Cu o experienţă remarcabilă în consultanţă strategică, Dr. Andrej Vizjak are o cunoaştere profundă a mediului de afaceri din regiune. Înainte de a se alătura PwC, a coordonat operaţiunile din Europa Centrală şi de Est ale unei importante companii de consultanţă de management şi a ocupat poziţii de conducere în diverse organizaţii, printre care cea de Vice-Preşedinte Executiv al grupului german de media Bertelsmann. În acelaşi timp, Andrej este profesor de Administrarea Afacerilor la Universitatea Eichstatt şi predă în cadrul programelor Executive MBA la IEDC Bled şi Cotrugli Business School în Slovenia, precum şi la MIB Trieste în Italia. Totodată, deţine titluri de Doctor în Administrarea Afacerilor de la Universitatea din München şi Universitatea din Ljubljana. Andrej Vizjak este autor sau co-autor al numeroase lucrări publicate în mai multe limbi, printre care se numără „Media Management: Leveraging Content for Profitable Growth“ (Springer Publishing 2003), „Beating the Global Consolidation Endgame: Nine Strategies for Winning in Niches“ (McGrawHill 2008) şi „Competing Against Scale“ (GV Zalozba 2008).

    Vasile Iuga este Country Managing Partner al PwC România, Managing Partner al PwC pentru Europa de Sud-Est şi membru în Consiliul Director al PwC în Europa Centrală şi de Est. Este unul dintre liderii cei mai experimentaţi ai mediului de afaceri românesc, fiind recunoscut pentru cunoaşterea în profunzime a companiilor locale şi internaţionale, dobândită în timpul implicării sale în sute de proiecte diverse şi complexe, atât locale, cât şi regionale. Vasile Iuga este Fellow of the Association of Chartered Certified Accountants (ACCA) din Marea Britanie, auditor financiar, evaluator acreditat şi membru al Royal Institution of Chartered Surveyors (RICS). De asemenea, este membru al Consiliul pentru Supravegherea Publică a Activităţii de Audit Statutar (CSPAAS) Bucureşti şi al Boardului Institutului Aspen România. Vasile Iuga este absolvent al Facultăţii de Aeronave din cadrul Universităţii Politehnice din Bucureşti şi a participat la programe de instruire la Harvard Business School, London Business School, INSEAD şi IMD Business School.

  • Adaugă primul comentariu al acestui produs