Emotionomics

Cum să câştigi inimile şi minţile oamenilor
  • Ediția I 2010
  • Traducător: Laura Sandu, Roxana Popescu
  • Dimensiuni: 14,5 x 20,5 cm
  • 504 pagini
  • ISBN: 978‑973‑1931‑38‑8

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Detalii

Timp îndelungat, emoţiile au fost ignorate şi la mare preţ au fost raţiunea şi eficienţa. Numai că oamenii sunt influenţaţi în primul rând de sentimente atunci când iau o decizie.

Dan Hill şi-a propus să afle cum trebuie conduse companiile şi afacerile în secolul XXI. În Emotionomics, face o analiză concisă a acelor idei din psihologie şi psihiatrie care explică modul nostru de funcţionare.

Emotionomics ne spune cum poate fi micşorată distanţa dintre a spune şi a simţi. Codul emoţional, odată stăpânit, oferă cheia pentru o mai bună gestionare a dinamicii care determină vânzările şi productivitatea unei companii.

"Se ştie că sentimentele sunt importante, dar ne-au lipsit vocabularul şi instrumentele necesare pentru a surprinde şi a le măsura semnalele şi impactul emoţional. Citiţi această carte pentru ca următoarea campanie de piaţă pe care o organizaţi să se concretizeze într-un volum mare de vânzări." Philip Kotler

"Pregătiţi-vă pentru o călătorie senzaţională. În această incursiune fascinantă în realitatea lumii de azi, Dan Hill vă poartă de la expresiile faciale la semnele de circulaţie. Veţi descoperi ceva interesant pe fiecare pagină." Seth Godin

"Într-o lume în care apar concomitent o mulţime de produse şi servicii, câştigă cele care ne provoacă o reacţie emoţională pozitivă. Emotionomics ne ajută să înţelegem mai bine marea provocare a vieţii şi a lumii afacerilor: mintea omenească." Scott Bedbury, CEO Brandstream, autor al lucrării A New Brand World

"Emotionomics este cea mai dinamică şi pătrunzătoare carte despre raportul dintre psihologia emoţiilor, neurologie, endocrinologie cu vânzările şi marketingul." Richard Boyatzis, profesor de psihologie şi comportament organizaţional, Western Reserve University

Despre Autor

Dan Hill este recunoscut drept o autoritate în analiza rolului jucat de emoţii în comportamentul consumatorului şi al angajaţilor. S-a specializat în folosirea codului facial pentru evaluarea procesului decizional în testarea opiniei consumatorului.

Dan Hill e fondatorul şi preşedintele societăţii ştiinţifice de consultanţă Sensory Logic, specializată în dezvoltarea legăturilor dintre senzorial şi emoţional la nivelul companiilor. Participă frecvent la conferinţe pe teme economice din toată lumea. A mai scris "Body of Truth: Leveraging What Consumers Can't or Won't Say".

Recomandări

S-ar putea să fii interesat și de următoarele produse:

Opinia cumpărătorilor
Cuprins

Cuvânt-înainte de Sam Simon

Cuvânt de mulţumire al autorului

Introducere

PARTEA ÎNTÂI: DE CE SUNT IMPORTANTE EMOŢIILE

1. Noul model mental

Privire de ansamblu

Ştiinţa: ce înseamnă un creier tripartit

Psihologie: echilibrul dintre instinctul orb şi dezvoltare

Economie: introducerea emoţiilor în ecuaţie

2. Metoda codului facial

Privire de ansamblu

Provocarea: când cuvintele nu sunt de-ajuns

Origini şi posibilităţi: de ce şi cum funcţionează metoda codului facial

Materiale: metoda codului facial în practică

3. Emoţii şi motivaţii

Privire de ansamblu

Contextualizarea emoţiilor: cum alimentează sentimentele comportamentul

Motivaţii: ce ne îmboldeşte

Matricea Emotionomics: prezentarea unui model strategic

PARTEA A DOUA: APLICAŢII PE PIEŢELE DE DESFACERE

4. Branding

Privire de ansamblu

Convingeri reflectate: să ţinem cont de valorile consumatorilor

Apartenenţa: acolo unde se întâlnesc statutul şi siguranţa

Povestea: cum să vindem familiaritate şi confort

Concluzie

5. Designul, ambalajul şi utilitatea ofertei

Privire de ansamblu

Câştigarea superiorităţii: cum să creezi „o surpriză“

Răsplata senzorială: drumul către suflet

Împlinire funcţională: bucurie, nu frustrare

Concluzie

6. Publicitatea

Privire de ansamblu

A fi captivant: ce implică puterea de a atrage atenţia

Linia invizibilă: de ce este important să cunoaştem piaţa-ţintă

Reasigurarea: înlăturarea scepticismului

Concluzie

7. Vânzările

Privire de ansamblu

Angajament: adoptarea unui model relaţional

Unitate: ţineţi pasul cu potenţialii cumpărători

Recompensele: cum se creează coeziunea grupului

Concluzie

8. Comerţul cu amănuntul şi serviciile de asistenţă

Privire de ansamblu

Respectul: cale de eficientizare

Atracţia: cum să aducem înapoi sentimentul de încântare

Reconfirmarea: să-ţi dovedeşti că ai avut dreptate

Concluzie

PARTEA A TREIA: APLICAŢII LA LOCUL DE MUNCĂ

9. Conducerea

Privire de ansamblu

Avantajul mai mare: de ce contează caracterul

Viziune clară: gândire şi sentimente de perspectivă

Cultura coerentă: cum să-i aduci pe toţi laolaltă

Concluzie

10. Managementul angajaţilor

Privire de ansamblu

Compatibilitatea: identificarea a ceea ce funcţionează

Încrederea reciprocă: evitarea scurtcircuitelor

Misiune importantă: să inspiri o mentalitate cercetătoare

Concluzie

Cuvânt de încheiere

Bibliografie