Emotionomics

Cum să câştigi inimile şi minţile oamenilor
  • Editia I 2010
  • Traducator: Laura Sandu, Roxana Popescu
  • 14,5 x 20,5 cm
  • 504 pagini
  • Pret: 56,83 lei
  • ISBN: 978‑973‑1931‑38‑8
  • Disponibilitate: Stoc epuizat
56,83 lei
+ Adaugă la wishlist
  • Timp îndelungat, emoţiile au fost ignorate şi la mare preţ au fost raţiunea şi eficienţa. Numai că oamenii sunt influenţaţi în primul rând de sentimente atunci când iau o decizie.

    Dan Hill şi-a propus să afle cum trebuie conduse companiile şi afacerile în secolul XXI. În Emotionomics, face o analiză concisă a acelor idei din psihologie şi psihiatrie care explică modul nostru de funcţionare.

    Emotionomics ne spune cum poate fi micşorată distanţa dintre a spune şi a simţi. Codul emoţional, odată stăpânit, oferă cheia pentru o mai bună gestionare a dinamicii care determină vânzările şi productivitatea unei companii.

    "Se ştie că sentimentele sunt importante, dar ne-au lipsit vocabularul şi instrumentele necesare pentru a surprinde şi a le măsura semnalele şi impactul emoţional. Citiţi această carte pentru ca următoarea campanie de piaţă pe care o organizaţi să se concretizeze într-un volum mare de vânzări." Philip Kotler

    "Pregătiţi-vă pentru o călătorie senzaţională. În această incursiune fascinantă în realitatea lumii de azi, Dan Hill vă poartă de la expresiile faciale la semnele de circulaţie. Veţi descoperi ceva interesant pe fiecare pagină." Seth Godin

    "Într-o lume în care apar concomitent o mulţime de produse şi servicii, câştigă cele care ne provoacă o reacţie emoţională pozitivă. Emotionomics ne ajută să înţelegem mai bine marea provocare a vieţii şi a lumii afacerilor: mintea omenească." Scott Bedbury, CEO Brandstream, autor al lucrării A New Brand World

    "Emotionomics este cea mai dinamică şi pătrunzătoare carte despre raportul dintre psihologia emoţiilor, neurologie, endocrinologie cu vânzările şi marketingul." Richard Boyatzis, profesor de psihologie şi comportament organizaţional, Western Reserve University

  • Cuvânt-înainte de Sam Simon

    Cuvânt de mulţumire al autorului

    Introducere

    PARTEA ÎNTÂI: DE CE SUNT IMPORTANTE EMOŢIILE

    1. Noul model mental

    Privire de ansamblu

    Ştiinţa: ce înseamnă un creier tripartit

    Psihologie: echilibrul dintre instinctul orb şi dezvoltare

    Economie: introducerea emoţiilor în ecuaţie

    2. Metoda codului facial

    Privire de ansamblu

    Provocarea: când cuvintele nu sunt de-ajuns

    Origini şi posibilităţi: de ce şi cum funcţionează metoda codului facial

    Materiale: metoda codului facial în practică

    3. Emoţii şi motivaţii

    Privire de ansamblu

    Contextualizarea emoţiilor: cum alimentează sentimentele comportamentul

    Motivaţii: ce ne îmboldeşte

    Matricea Emotionomics: prezentarea unui model strategic

    PARTEA A DOUA: APLICAŢII PE PIEŢELE DE DESFACERE

    4. Branding

    Privire de ansamblu

    Convingeri reflectate: să ţinem cont de valorile consumatorilor

    Apartenenţa: acolo unde se întâlnesc statutul şi siguranţa

    Povestea: cum să vindem familiaritate şi confort

    Concluzie

    5. Designul, ambalajul şi utilitatea ofertei

    Privire de ansamblu

    Câştigarea superiorităţii: cum să creezi „o surpriză“

    Răsplata senzorială: drumul către suflet

    Împlinire funcţională: bucurie, nu frustrare

    Concluzie

    6. Publicitatea

    Privire de ansamblu

    A fi captivant: ce implică puterea de a atrage atenţia

    Linia invizibilă: de ce este important să cunoaştem piaţa-ţintă

    Reasigurarea: înlăturarea scepticismului

    Concluzie

    7. Vânzările

    Privire de ansamblu

    Angajament: adoptarea unui model relaţional

    Unitate: ţineţi pasul cu potenţialii cumpărători

    Recompensele: cum se creează coeziunea grupului

    Concluzie

    8. Comerţul cu amănuntul şi serviciile de asistenţă

    Privire de ansamblu

    Respectul: cale de eficientizare

    Atracţia: cum să aducem înapoi sentimentul de încântare

    Reconfirmarea: să-ţi dovedeşti că ai avut dreptate

    Concluzie

    PARTEA A TREIA: APLICAŢII LA LOCUL DE MUNCĂ

    9. Conducerea

    Privire de ansamblu

    Avantajul mai mare: de ce contează caracterul

    Viziune clară: gândire şi sentimente de perspectivă

    Cultura coerentă: cum să-i aduci pe toţi laolaltă

    Concluzie

    10. Managementul angajaţilor

    Privire de ansamblu

    Compatibilitatea: identificarea a ceea ce funcţionează

    Încrederea reciprocă: evitarea scurtcircuitelor

    Misiune importantă: să inspiri o mentalitate cercetătoare

    Concluzie

    Cuvânt de încheiere

    Bibliografie

  • Dan Hill este recunoscut drept o autoritate în analiza rolului jucat de emoţii în comportamentul consumatorului şi al angajaţilor. S-a specializat în folosirea codului facial pentru evaluarea procesului decizional în testarea opiniei consumatorului.

    Dan Hill e fondatorul şi preşedintele societăţii ştiinţifice de consultanţă Sensory Logic, specializată în dezvoltarea legăturilor dintre senzorial şi emoţional la nivelul companiilor. Participă frecvent la conferinţe pe teme economice din toată lumea. A mai scris "Body of Truth: Leveraging What Consumers Can't or Won't Say".

  • Adaugă primul comentariu al acestui produs

  • Funky Business

    Funky Business

    Talentul face capitalul să danseze
    47,20 lei
    Traversarea abisului

    Traversarea abisului

    47,20 lei
    Wikinomics

    Wikinomics

    Cultura colaborării în masă
    56,83 lei