Orice îţi doreşti

40 de lecţii pentru un altfel de antreprenor
  • Editia I 2016, paperback
  • Traducator: Raluca Chifu
  • 10,5 x 17,5 cm
  • 104 pagini
  • Pret: 19,00 lei
  • ISBN: 978-606-722-179-4
  • Disponibilitate: În stoc
19,00 lei
+ Adaugă la wishlist
  • O poți lua pe o cale deja bătută și te poți numi antreprenor sau îți poți urma propriul drum și chiar poți fi antreprenor.

    Când Derek Sivers a lansat CD Baby, nu a avut în vedere dezvoltarea unei afaceri de proporții. Era un muzician independent de succes care voia doar să-și comercializeze online CD-ul. Pentru că nimeni nu l-a putut ajuta în acest sens, a pornit la drum de unul singur și a construit de la zero un magazin online.

    Sivers și-a început afacerea în 1998 din dorința de a-și ajuta prietenii să-și vândă CD-urile. În 2000, și-a angajat primul om. Opt ani mai târziu, a vândut CD Baby pentru 22 de milioane de dolari.

    Sivers nu a avut nevoie de un plan de business. Nici tu nu ai. Nu trebuie să ai idei mărețe; de fapt, este chiar indicat să nu le ai. Începe cu puţin, ține la clienții tăi mai mult decât la tine însuţi și condu-ți afacerea ca și când nu ai avea nevoie de bani.

    Dacă îţi doreşti un manifest autentic, un ghid la obiect și o lectură amuzantă asupra căreia să revii iar și iar, Orice îţi doreşti este cartea de care ai nevoie. Sper să îţi placă la fel de mult cât mi-a plăcut mie.

    Tim Ferris, autorul cărții The 4-Hour Workweek


    Am parcurs această carte în vreo oră. Oau. Pe bune. Derek împărtășește cu cititorii unele dintre principiile (și „anti-principiile”) pe care le-a învățat și le-a aplicat cât timp a fost antreprenor din întâmplare și le spune cum să-și dezvolte afacerea fără să-și piardă sufletul.

    Todd Henry, autorul cărții Die Empty


    Citind noua carte a lui Derek Sivers, Orice îţi doreşti, vei petrece una dintre cele mai interesante ore din viața ta.

    Forbes

  • În 2008, Derek Sivers a vândut CD Baby pentru a se putea concentra pe alte afaceri prin care să-i ajute pe muzicieni. De atunci, pune la dispoziția celorlalți toate lucrurile pe care le-a învățat de-a lungul timpului, în calitate de scriitor și de speaker la conferințe (a participat, printre altele, și la trei conferințe TED). Luați și voi parte la discuțiile Orice îţi doreşti și aflați mai multe despre proiectele actuale ale lui Derek accesând sivers.org/a.

  • - 13.04.2016  
    Lifestyle Business
    Dereck Sivers a creat CD Baby in 1997 ca sa isi ajute prietenii muzicieni independenti sa isi vanda CD-urile online. Dupa 10 ani a vandut-o cu 22 milioane de dolari.
    Dar spre deosebire de majoritatea povestilor similare de succes, Dererk a facut in afacerea lui doar ce l-a taiat pe ele capul si ce il facea fericit.
    Nu a avut plan de afaceri, nu a avut investitori, nu a folosit consultanti, nu a urmarit profitul cu orice pret.
    Antreprenori ca el au facut bootstraping si lean startup inainte ca acesti termeni sa devina o moda. Acum avem un nume chiar si pentru antreprenori ca el: lifestyle entrepreneurs.
    A invatat tot ce nu stia, s-a dedicat 100% satisfacerii clientilor sai, si-a permis sa fie autentic, original si amuzant in ceea ce face, a facut ce a vrut pana cand s-a saturat, a vandut firma si banii i-a lasat unui fond pentru sustinere muzicienilor independenti.
    O carte mica, o citesti intr-o ora, in care gasesti aproape pe fiecare pagina o idee demna de retinut.