Limbajul secret al leadershipului

Cum să îndemni la acţiune prin arta povestirii
  • Editia I 2010
  • Traducator: Alina Popescu
  • 14.5 x 20.5 cm
  • 353 pagini
  • Pret: 52,98 lei
  • ISBN: 978-973-1931-32-6
  • Disponibilitate: Stoc epuizat
52,98 lei
+ Adaugă la wishlist
  • Limbajul secret al leadershipului continuă Colecţia de Leadership, un proiect realizat în parteneriat cu Ziarul Financiar şi susţinut de Coca-Cola Hellenic.

    Cum procedează liderii pentru a avea priză la publicul lor?

    Stephen Denning, cunoscător al artei de a spune poveşti care remodelează afacerile, explică de ce abordarea tradiţională a comunicării nu funcţionează în leadership şi arată tiparele ascunse pe care liderii eficienţi le folosesc pentru a aprinde scânteia schimbării. În Limbajul secret al leadershipului, el arată cum poate fi inspirat entuziasmul pentru o cauză, oricât de sceptică, cinică sau ostilă ar fi audienţa.

    Denning introduce conceptul de inteligenţă narativă – abilitatea de a înţelege, de a acţiona şi reacţiona la timpul potrivit în lumea afacerilor, pe care el o descrie ca o mereu schimbătoare lume a poveştilor ce se întreţes. Ne arată de ce această abilitate este vitală în leadership, care îi sunt dimensiunile şi cum poate fi măsurată.

    Explicaţiile, exemplele şi trucurile din Limbajul secret al leadershipului sunt esenţiale pentru CEO, manageri, brand manageri, politicieni, profesori, părinţi – adică pentru oricine are de gând să schimbe lumea.

    "Această carte a primit o mulţime de aprecieri. Este categoric o carte pentru cei interesaţi de leadershipul transformaţional."

    Strategic Communication Management

    "Dacă oamenii de afaceri nu înţeleg şi nu preiau imediat ideile din această carte, şi ei, şi organizaţiile lor, sunt condamnaţi la eşec. […] Liderii fac mai mult decât să conceapă şi să aplice strategii, ei trebuie să-i inspire pe oameni să-i urmeze… Această carte arată cum."

    Financial Times

    În 2007, Financial Times a plasat Limbajul secret al leadershipului pe locul al doilea în topul Celor mai bune cărţi de business ale anului.

    "Steve Denning vede lucruri peste care noi ceilalţi trecem prea uşor şi, mai mult, ni le explică atât de limpede, încât oricine le poate înţelege."

    Chip Heath, Stanford University

  • Cuvânt înainte: Darul de a spune poveşti şi afacerile 
    Prefaţă: Experienţa mea în lumea leadershipului


    I. CE ESTE LEADERSHIPUL TRANSFORMAŢIONAL?


    Introducere: Zece greşeli pe care le fac liderii care doresc schimbarea


    1. Limbajul secret al leadershipului


    II. LIMBAJUL LEADERSHIPULUI:
    PRINCIPALELE CONDIţII FAVORABILE


    2. Articularea unui scop clar şi înălţător 
    3. Povestea liderului: devotamentul faţă de obiectiv 
    4. Profunda cunoaştere a poveştii ascultătorilor 
    5. Cultivarea inteligenţei narative 
    6. Să spui poveşti adevărate 
    7. Prezenţa leadershipului: limbajul nonverbal
    al leadershipului


    III. LIMBAJUL LEADERSHIPULUI: PAŞI-CHEIE


    8. Captarea atenţiei publicului 
    9. Stimularea dorinţei
    10. Consolidarea prin argumente logice 
    11. Continuarea dialogului 
    12. Epilog


    Anexa 1: Prezentare către Comitetul pentru Managementul
    Schimbării al Băncii Mondiale: aprilie 1996 
    Anexa 2: Modele şi exerciţii 
    Anexa 3: Care este nivelul vostru de inteligenţă narativă?
    Note 
    Mulţumiri

  • Stephen Denning este senior fellow la James MacGregor Burns Academy of Leadership, de la Universitatea Maryland. A fost director de program pentru managementul cunoştinţelor la Banca Mondială.

    S-a născut la Sydney, a studiat Dreptul şi Psihologia la universitatea locală şi a lucrat ca avocat vreme de mai mulţi ani. Ulterior, şi-a luat diploma postuniversitară în Drept la Universitatea Oxford. În 1969 s-a alăturat echipei de la Banca Mondială, unde a deţinut diverse posturi de conducere. Din 1996 până în 2000, în calitate de director pentru managementul cunoştinţelor, Denning a condus programul de împărtăşire a cunoştinţelor al Băncii Mondiale. Din anul 2000 lucrează cu organizaţii din Statele Unite, Europa, Asia şi Australia, în domenii precum leadershipul, inovaţia şi naraţiunea de afaceri.

    Denning este autorul lucrărilor The Springboard: How Storytelling Ignites Action in Knowledge-Era Organizations (2000), Squirrel Inc.: A Fable of Leadership through Storytelling (2004) şi The Leader`s Guide to Storytelling: Mastering the Art and Discipline of Business Narrative (2005). A mai publicat un roman şi un volum de poezii, fiind membru asociat al Royal Society of Arts.

    În noiembrie 2000, Teleos l-a inclus pe Denning printre cei mai admiraţi zece lideri în domeniul cunoaşterii din lume.

  • Adaugă primul comentariu al acestui produs