Puterea obişnuinţei

De ce facem ceea ce facem în viaţă şi în afaceri
  • Editia I 2016, paperback
  • Traducator: Dan Crăciun
  • 14,5 x 20,5 cm
  • 472 pagini
  • Pret: 55,00 lei
  • ISBN: 978-606-722-198-5
  • Disponibilitate: În stoc
55,00 lei
+ Adaugă la wishlist
  • În Puterea obișnuinței, Charles Duhigg ne poartă spre culmile palpitante ale descoperirilor științifice care explică de ce există deprinderile și cum pot fi modificate acestea. Cu ajutorul unor istorisiri captivante, care ne poartă din sălile de ședințe ale conducerii companiei Procter & Gamble până la marginea terenurilor pe care se dispută meciurile din NFL și la linia frontului din timpul mișcării pentru drepturi civile, Duhigg prezintă un mod cu totul nou de înțelegere a naturii umane și a potențialului său.

    În esență, Puterea obișnuinței conține un argument încurajator: cheia reușitei noastre de a face cu regularitate exerciții fizice, de a slăbi, de a fi mai productivi și de a avea succes este înțelegerea modului în care funcționează deprinderile. După cum arată Duhigg, valorificând această nouă știință, ne putem transforma afacerile, comunitățile și viețile noastre.

    O examinare nouă a modului în care comportamentele de rutină ne iau în stăpânire și un răspuns la întrebarea dacă sunt susceptibile de schimbare. Toate istorisirile povestite de Duhigg sunt fascinante în ele însele, dar capătă o cu totul altă dimensiune când se unesc cu modul autorului de a cerceta deprinderile. Associated Press

    În ultimii ani, au fost efectuate numeroase cercetări asupra modului în care suntem modelați de propriile deprinderi, o activitate științifică foarte frumos descrisă în noua carte a lui Charles Duhigg, Puterea obișnuinței. David Brooks, The New York Times

    O carte de prima mână, bazată pe un volum impresionant de cercetări, scrisă într-un stil sprinten și care găsește echilibrul potrivit între seriozitatea intelectuală și sfaturile practice despre modul în care putem scăpa de obișnuințele noastre rele. The Economist

    Nu veți mai avea niciodată exact aceeași viziune despre voi, despre organizația sau lumea voastră. Daniel H. Pink, autorul cărților Drive și A vinde e omenește

    O carte amuzantă, agreabilă, fascinantă. O privire serioasă, îndreptată spre știința formării și a modificării deprinderilor. The New York Times Book Review

  • CHARLES DUHIGG a studiat istoria la Yale și a obținut un MBA la Harvard Business School. Din 2006, este reporter economic la The New York Times. În 2013 a primit Premiul Pulitzer pentru The iEconomy, o serie de articole despre Apple. A scris și despre criza financiară din 2008, expunând modul în care companiile profitau de persoanele în vârstă și comentând încălcările la nivel naţional ale legii Safe Drinking Water Act. Pentru aceste articole, Charles Duhigg a primit nenumărate distincții, printre care National Journalism Award, Investigative Reporters and Editors' Medal și National Academies' Reporting Award.

    Locuiește la Brooklyn împreună cu soția sa și cei doi copii. După cum povestește pe site-ul său, charlesduhigg.com, înainte de a deveni jurnalist, a fost mesager pe bicicletă la San Francisco, timp de o zi îngrozitoare.

  • Adaugă primul comentariu al acestui produs