Becoming Steve Jobs

Din aventurier în vizionar
  • Editia I 2015, paperback
  • Traducator: Mona Dîrţu
  • 14,5 x 20,5 cm
  • 576 pagini
  • Pret: 56,83 lei
  • ISBN: 978-606-722-169-5
  • Disponibilitate: În stoc
56,83 lei
+ Adaugă la wishlist
  • Brent Schlender și Rick Tetzeli își propun să infirme mituri și stereotipuri despre Steve Jobs. Sprijinindu-se pe fapte, date și mărturii, cei doi autori pun sub semnul întrebării perspectiva convențională, unidimensională despre Jobs, anume aceea că, pe tot parcursul vieții sale, acesta a fost „jumătate geniu, jumătate ticălos”, un lider irascibil și egoist, care-și umilea fără regrete prietenii și familia deopotrivă .

    După ce au stat de vorbă cu persoane-cheie din cercul de apropiați ai lui Jobs , Schlender și Tetzeli au început o poveste diferită, aceea a unui om care s-a luptat cu propriile slăbiciuni și care, cu timpul, a învățat să-și pună mai bine în valoare extraordinarele calități. Cei doi autori demonstrează că răsunătorul succes al lui Jobs la Apple s-a datorat nu numai alegerii produselor potrivite, ci și unei schimbări de compotament și atitudine. Cei doi arată cum a devenit mai răbdător, cum a învățat să aibă încredere în colaboratorii apropiați și cum a descoperit importanța creșterii graduale a companiei, în locul celei fulminante, declanșate printr-un singur produs menit să schimbe configurația pieței.

    O relatare bogată, revelatoare, care va schimba felul în care îl privim pe Jobs, cartea ne arată cum unul dintre cele mai colorate și mai vii personaje ale epocii noastre a reușit să-și împletească neobosita pasiune cu un stil de managent tot mai matur, creând astfel una dintre cele mai valoroase și mai iubite companii de pe planetă.

    Cartea e fantastică. Am lucrat cu Steve peste 25 de ani și simt că surprinde, la nivel profund, evoluția și complexitatea unui om cu adevărat extraordinar. Sper să fie recunoscută drept ultima istorie a lui Jobs.

    ED CATMULL, președinte Disney Animation și Pixar

    Relevanța acestei cărți rezidă în părerea autorilor – convingătoare, cred eu – că  Jobs nu mai era același om în momentul în care a ajuns în vârful carierei. Tânărul impetuos și arogant care a cofondat Apple s-a dovedit foarte diferit de bărbatul matur și chibzuit care s-a întors într-o companie în criză pentru a o transforma într-un business uluitor.

    JOE NOCERA, The New York Times

    În anumite privințe, această biografie seamănă cu un curs universitar de „Jobsologie”, unul care dă peste cap doctrina clasică prin informațiile noi pe care le conține. Schlender și Tetzeli ne oferă o cronică bine cântărită, deliberată, a culmilor și văilor lui Jobs, pictate în cuvintele celor care l-au cunoscut cel mai bine. Este istoria unei vieți incredibile care, până acum, ne-a fost accesibilă doar prin lentila mass-media și prin ceea ce Jobs însuși a permis să se afle. Ne forțează să gândim diferit.

    MIKEY CAMPBELL, Apple insider

  • BRENT SCHLENDER este scriitor și jurnalist. A devenit cunoscut în special prin articolele publicate în The Wall Street Journal și Fortune despre cei mai influenți antreprenori și manageri care au inițiat revoluția digitală. În 2010, SVForum – cea mai mare organizație non-profit din Silicon Valley – i-a acordat Visionary Award pentru articolele despre spiritul inovator și antreprenoriatul din tehnologie. Schlender a colaborat cu regizorul Robert Altman și caricaturistul Garry Trudeau pentru Killer App, un serial TV care vorbește despre geniul, lăcomia, lipsa de scrupule și orgoliile din Silicon Valley. Schlender cântă la saxofon și este interesat de artele vizuale digitale. Locuiește împreună cu soția sa, Lorna Jacoby, în San Mateo, California.

    RICK TETZELI este redactor al revistei Fast Company. Înainte de a prelua această funcție, a condus ,,Assignment: Detroit”, un proiect inovator, „fără precedent în jurnalism”, în cadrul căruia echipe de jurnaliști de la Time, Fortune, Sports Illustrated, Money, CNNMoney.com și Essence au radiografiat, pe parcursul unui an, un oraș pus la pământ de criza economică. Vreme de 20 de ani, Tetzeli a publicat articole despre tehnologie și business, fiind unul dintre primii jurnaliști care au scris despre internet. Tetzeli a fost redactor-șef adjunct al Fortune și, mai apoi, redactor-șef al Entertainment Weekly. În prezent trăiește în Brooklyn, New York, alături de soția sa, Mary, și de cei trei copii, Anya, Tal și Jonah.

  • Adaugă primul comentariu al acestui produs