Business Model Generation

  • Ediția I 2017 paperback, full colour
  • Traducător: Diana Dorobanţu
  • Dimensiuni: 23,5 x 19 cm
  • 282 pagini
  • ISBN: 978-606-722-231-9

Disponibilitate: În stoc

Preț normal: 99,00 lei

Special Price 79,20 lei

Descriere

Detalii

Business Model Generation este un proiect al editurii Publica, susținut de EY România.

Modelele de afaceri noi, dar disruptive sunt emblematice pentru generația noastră. Cu toate acestea, nu sunt pe deplin înțelese, chiar dacă transformă mediile competitive din industrii. Business Model Generation îți oferă instrumente puternice, simple și testate pentru înțelegerea, crearea, reglarea și implementarea modelelor de afaceri.

SCHIMBĂ MODUL ÎN CARE PRIVEȘTI MODELELE DE AFACERI
Business Model Generation te va învăța tehnici influente și practice de inovație, folosite în prezent de cele mai importante companii din întreaga lume. Vei afla cum să înțelegi, să proiectezi și să implementezi în mod sistematic un nou model de afaceri – sau să analizezi și să optimizezi unul vechi.

CREATĂ ÎN COLABORARE CU 470 SPECIALIȘTI DIN DOMENIUL STRATEGIEI
Business Model Generation pune în practică ceea ce promovează. A fost scrisă în colaborare cu 470 de utilizatori din 45 de țări ai tabloului modelului de afaceri şi a fost finanțată și produsă independent de industria editorială tradițională. Dispune de un design foarte bine integrat, care captează atenţia şi care permite o aplicabilitate imediată.

CONCEPUTĂ PENTRU CEI CARE ACȚIONEAZĂ
Business Model Generation este pentru cei pregătiți să renunțe la gândirea demodată și să adopte modele noi, inovatoare și creatoare de valoare: directori, consultanți, antreprenori – și lideri ai tuturor organizațiilor.

Business Model Generation este un manual practic, motivațional, pentru oricine depune eforturi să îmbunătățească un model de afaceri – sau să creeze unul nou. 

Spre deosebire de alte manuale de management, volumul scris de Alexander Osterwalder și Yves Pigneur propune o „hartă” a unei organizații clădite pe nouă piloni (printre care segmentele de clienți, propunerea de valoare, canalele, resursele‑cheie) – o construcție dinamică, la care lucrează reprezentanți din mai multe departamente, nu doar directorii executivi. Este o carte foarte utilă celor care aspiră să devină antreprenori, dar și profesioniștilor din diverse domenii, care doresc să afle mai multe despre modelele de afaceri. Bogdan Ion, country managing partner EY Romania & Moldova

Despre Autor

Alex Osterwalder, autor
Dr. Osterwalder este autor, speaker şi consultant în domeniul inovaţiei modelului de afaceri. Abordarea sa practică în privinţa modelelor inovatoare de afaceri, dezvoltată împreună cu dr. Yves Pigneur, este aplicată în nenumărate industrii din întreaga lume, inclusiv 3M, Ericsson, Capgemini, Deloitte, Telenor şi multe altele. Anterior, el a contribuit la construirea şi vânzarea unei companii de consultanţă strategică, a participat la dezvoltarea unei organizaţii mondiale nonprofit, cu sediul în Thailanda, care luptă pentru combaterea HIV/SIDA şi a malariei şi a făcut cercetare la Universitatea din Lausanne, Elveţia.

Yves Pigneur, coautor
Dr. Pigneur este, din 1984, profesor de Management Information Systems la Universitatea din Lausanne şi a fost profesor invitat la Universitatea de Stat Georgia din Atlanta şi la Universitatea British Columbia din Vancouver. A fost principalul cercetător în cazul multor proiecte de cercetare care presupuneau proiectarea sistemului informaţional, ingineria cerinţelor, managementul tehnologiei informaţiei, inovaţia şi afacerile electronice.

Alan Smith, design
Alan este un gânditor la scară mare, căruia îi plac la fel de mult detaliile. El este unul dintre cofondatorii agenţiei de schimbare, atât de bine intitulată The Movement. Acolo, el lucrează cu clienţi inspiraţi pentru a combina cunoştinţele comunităţii, logica afacerilor şi gândirea de proiectare. Strategia, comunicaţiile şi proiectele interactive care au rezultat par nişte artifacte din viitor, dar îi conectează mereu pe oamenii din prezent. De ce? El proiectează pentru că îi pasă de fiecare proiect, în fiecare zi.

Opinia cumpărătorilor